FAQ

Warunki przejazdu

Czy jeździmy z adresu pod adres?

Tak, przejazdy door-to-door! Wyjeżdżamy spod dowolnego adresu i dowozimy bezpośrednio pod wskazany adres. Szybko, tanio i bezpiecznie!

Czy i jakie są przesiadki?

Ilość przesiadek jest uzależniona od trasy przejazdu i miejsc odbioru. Powinieneś się przygotować na jedną przesiadkę.

Ile osób podjedzie ze mną?

W busie mieści się 8 pasażerów. Nie zawsze bus będzie pełny. Ilość osób zależy od zaplanowanej trasy i ilości osób chętnych na wyjazd.

Ile bagażu mogę zabrać ze sobą?

W cenie przejazdu przysługują bezpłatny bagaż:
– bagaż podręczny waga do 5 kg
– bagaż podstawowy waga do 40 kg

Bilet i rezerwacja

Czy można zamówić przejazd on-line?

Tak, tak, tak i jeszcze raz tak!!!

Od niedawna wprowadziliśmy system rezerwacji online. Rezerwację można złożyć poprzez https://sklep.mareckitour.pl lub aplikację mobilną!

Czy można dokonać rezerwacji telefonicznie?

Zachęcamy do skłądania zamówień poprzez sklep internetowy.

Jednak gdy nie ma takiej możliwości nasze biuro Obsługi klienta czeka na każdy telefon +48 693 043 918

Czy można zapłacić u kierowcy w busie?

Zamówienia składane on-line poprzez stronę lub aplikację muszą zostać opłacone internetowo. Pozostałe zamówienia mogą zostać opłacone w busie, jednak TYLKO PO WCZEŚNIEJSZYM UZGODNIENIU Z BIUREM

Mam problem z rezerwacją on-line

Jeżli nie możesz uporać się z rezerwacją on-line, możesz skorzystać z poradnika MareckiTour – Jak zamówić przejazd

Dokładnie opisuje co i jak należy zrobić aby zarezerwować swoje miejsce.

Pamiętaj, że zawsze jesteśmy dostępni telefonicznie pod numerem +48 693 043 918 i chętnie pomożemy

Mojego adresu nie ma na liście podpowiedzi!

Być może jeszcze nie obsługujemy tego województwa lub obszaru. W MareckiTour dążymy do dostarczania naszych usług jak największej liczbie regionów i obszarów. Rozumiemy, że nasi klienci pochodzą z różnych zakątków mapy, dlatego też postawiliśmy sobie za cel dotarcie do nawet najbardziej odległych obszarów Polski i Europy. Jednakże, zdajemy sobie sprawę, że wciąż istnieją miejsca, których jeszcze nie jesteśmy w stanie obsłużyć. Prosimy jednak o cierpliwość i zrozumienie, ponieważ stale się rozrastamy i ciężko pracujemy, aby przynieść nasze usługi do każdego regionu. W międzyczasie, dziękujemy za okazaną nam cierpliwość i zrozumienie. Zapewniamy, że będziemy nadal ciężko pracować, aby poszerzyć nasze zasięgi i zapewnić dostępność naszych usług dla każdego.